النازالناز، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

*** الناز ***

اولين مطلب يا معرفي...

1391/3/7 12:40
نویسنده : مامان الناز
685 بازدید
اشتراک گذاری

يا هو...

 

سلام،من مامان النازم.اين وبلاگ درست كردم براي النازم كه انشاله بزرگ كه شد خودش ادامش بده

همونطور كه تو توضيحات وب گفتم الناز،بچه دوممه و الان يكسال و 8 ماه داره و علي پسرم كه 9 سالست،بچه اول.كه عاشق هردوشونم

خودم دبير رياضي هستم و شوهرم هم نظامي...

          

الناز بچه خيلي شيطون و فوق العاده باهوشيه كه ديدم واقعا حيفه كه خاطرات شيرينش و ثبت نكنم.

البته انشاله هدفم اينه كه درمورد هردوشون بنويسم....

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هدیه جووووووووووووووون
7 خرداد 91 13:24
سلام
خوش اومدین امیدوارم خاطرات و عکسهای خوشگل ثبت کنین



سلام.ممنونم
خوش اومدين





مامان ریحان عسلی
10 خرداد 91 1:27
سلام
به به چقدر من تو نی نی وبلاگ دوستای رشته ی ریاضی دارم هورررررررا
از آشنایی باهاتون خوشبختم
خدا دو تا فزشته تون رو براتون حفظ کنه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن الهیییییییییی
مرسی که به ما سر زدید و منم شمارو لینک کردم



-
سلام ممنونم عزيزم
منم خيلي خوشحالم
منم شمارو لينك كردم




مریم مامان عسل
10 خرداد 91 2:35
سلام عزیزم
خوشحال شدم که به وبلاگ ما اومدین.
هزار ماشالله خیلی دختر ناز و بانمکی دراید
خدا حفظش کنه.
کار خوبی کردید که وبلاگ درست کردید.
من لینکتون میکنم.
انشالله دوستای خوبی باشیم و بزرگ شدن کوچولوهامونو ببینیم.



سلام عزيزم
ممنونم عزيزم
انشاله
منم لينكتون كردم
هدیه جووووووووووووووون
11 خرداد 91 10:57
کجایین پس


هستم گلم



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *** الناز *** می باشد